ادامه چندگانۀ "احضار" با عنوان شیطان احضارم کرد

ادامه چندگانۀ "احضار" با عنوان شیطان احضارم کرد

تازه‌ترین دنباله از چندگانۀ فیلم «احضار-The Conjuring» با عنوان شیطان احضارم کرد (The Devil Made Me Do It) از اولین تصاویرخود و تریلر آن رونمایی نمود.

پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 ساعت 10:59
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

تازه‌ترین دنباله از چندگانۀ فیلم «احضار-The Conjuring» با عنوان شیطان احضارم کرد (The Devil Made Me Do It) از اولین تصاویرخود و تریلر آن رونمایی نمود. این فیلم به کارگردانی «مایکل چاوز» مانند قسمت‌های قبلی بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده، هرچند می‌توان انتظار داشت که بعضی از بخش‌ها خیالی باشند. در این دنباله به دادگاه قتل «آرن جانسون» در سال ۱۹۸۱ پرداخته خواهد شد. جانسون صاحبخانه خود را به قتل رساند و ادعا کرد که نیروهای اهریمنی وادارش کردند دست به این جنایت بزند. در این فیلم بار دیگر «پاتریک ویلسون» و «ورا فارمیگا» در نقش اد و لورین وارن بازی می‌کنند. چاوز می‌گوید «شیطان وادارم کرد» شیطانی‌ترین و مهم‌ترین تجارب وارن‌ها تاکنون خواهد بود: «از بسیاری جهات این مهم‌ترین فیلم «احضار» است. کات نهایی‌اش را به ورا و همسرش نشان دادم و آن‌ها هم موافقت کردند و گفتند:‌ «این شیطانی‌ترین فیلم «احضار» است.» به موضوعاتی واقعاً شیطانی می‌پردازد. موردی است که پیامدهایی واقعی دارد، قربانیان واقعی وجود دارند.»

دو قسمت قبلی «احضار» نیز از داستان‌های واقعی الهام گرفته شده بودند، اما در هیچ‌یک از آن‌ها انسانی به قتل نمی‌رسید. چاوز اضافه می‌کند: «این فیلم وارن‌ها را به قلمروهایی ناشناخته می‌برد. با توجه به اینکه یکی از هواداران چندگانه‌ام، راستش را بخواهید در مورد شکست سنت فیلم نگران بودم، اما فکر می‌کنم کاری که انجام دادیم واقعاً زبان و آنچه که از یک فیلم «احضار» طلب می‌کنید را در هم می‌آمیزد – لحظات ترسناک، وارن‌ها، روابطشان – و آن‌ها را در این مسیر جدید و هیجان‌انگیز به چالش می‌کشد.»

چاوز می‌گوید فیلمش به «هفت» (Se7en) «دیوید فینچر» شباهت دارد اما در دنیای «احضار» روی می‌دهد: «یکی از چیزهایی که من «جیمز وان» [خالق چندگانه] در حین تولید «نفرین لا یورونا» (The Curse of La Llorona) در موردش هم‌نظر بودیم، فیلم‌های محبوب مشترک از جمله «هفت» بود. هر دوی ما آن فیلم را دوست داریم و به همین علت وقتی که او با این فیلمنامه به سراغ من آمد، اساساً گفت: «فیلم «هفت» است، اما در دنیای «احضار».» و می‌دانست که من را با این حرف مدهوش می‌کند.»

برادران وارنر «احضار: شیطان وادارم کرد» را ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max پخش می‌کند.

ثبت نظر

ارسال