اکران عنکبوت در قم در پرده‌ای از ابهام

اکران عنکبوت در قم در پرده‌ای از ابهام

بیش از ۱۰ روز است که اکران فیلم «عنکبوت» در سینماهای سراسر کشور آغاز شده ولی در استان قم هنوز مجوز اکران این فیلم صادر نشده است.

شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 11:59
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

در روزهای گذشته شهروندان زیادی از قم نسبت به اکران نشدن فیلم «عنکبوت» در سینماهای شهر خود انتقاد کرده و در فضاهای مختلفی مثل سایت‌های فروش بلیت یا رسانه‌ها گله‌مند بودند که وقتی تفریحی مثل سینما می‌توانند داشته باشند چرا باید مجبور شوند برای تماشای یک فیلم به تهران سفر کنند و حال این پرسش مطرح است که آیا اکران «عنکبوت» در قم مشکل دارد؟

در این باره مدیر سینما "تربیت قم" در پاسخ به اینکه چرا فیلم «عنکبوت» در سینماهای قم نمایش داده نمی‌شود به ایسنا گفت:‌ طبق روال، اکران هر فیلمی در استان‌ها باید با مجوز اداره ارشاد آن استان باشد. در حال حاضر ما فیلم را در اختیار داریم ولی مجوز اکران آن صادر نشده است. البته به ما گفته نشده که مجوز نمی‌دهند اما هنوز اجازه‌ی اکران هم داده نشده و منتظر هستیم تا بتوانیم فیلم را مانند شهرهای دیگر برای علاقمندان اکران کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه «امروز و فردا سینماهای قم به دلیل شهادت تعطیل هستند و شاید از روز دوشنبه امکان نمایش فیلم فراهم شود» درباره میزان استقبال مردم از سینماهای قم گفت: اگر فیلم خوبی اکران شود مردم استقبال می‌کنند. ظرفیت سینمای ما حدود ۳۴۰ نفر است که با شرایط پنجاه درصدی فعلی، تقریباً تعداد مخاطب خوبی را شاهد هستیم.

 

ثبت نظر

ارسال