تریلر فیلم Peter Five Eight منتشر شد.

تریلر فیلم Peter Five Eight منتشر شد.

فیلم جدید کوین اسپیسی به زودی اکران خواهد شد.

پنجشنبه 19 بهمن 1402 ساعت 11:30
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

تریلر جدیدی برای فیلم «پیتر پنج هشت» (Peter Five Eight) که اولین فیلم بلند «کوین اسپیسی»‌ در نقش اول پس از پنج سال خواهد بود رونمایی شد. این تریلر همزمان با مصالحه اسپیسی با کمپانی سازنده سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) با پرداخت ۱ میلیون دلار منتشر می‌شود. دیگر بازیگران این فیلم «ربکا دمورنی»، «جت جاندریو» و «جیک وبر» خواهند بود و «مایکل زایکو هال» بر روی صندلی کارگردانی می‌نشید.

داستان فیلم در مورد مردی به نام سم با بازی جاندریو است که در ظاهر یک دلال معاملات ملکی در یک شهر کوچک است فاش می‌شود که او در واقع یک فرد معتاد به الکل با رازی شوم در سینه است. اسپیسی در این فیلم نقش مرد غریبه‌ای را بازی می‌کند که ناگهان از راه می‌رسد. شعار تبلیغاتی فیلم این است که «گناهکار همیشه بهای عملش را می‌پردازد.»

اینوینسبل اینترتینمنت این فیلم را به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران می‌کند و سپس به پلتفرم‌های و‌ی‌او‌دی می‌فرستد به این امید که کارنامه اسپیسی شش سال پس از مطرح شدن اتهام آزار جنسی احیا شود. اسپیسی ژوئیه گذشته در پرونده چند اتهام آزار جنسی در بریتانیا مجرم شناخته نشد.

اسپیسی قرار است در نمایشگاه «مد مانستر» که از ۱۶ تا ۱۸ فوریه در کارولینای شمالی برگزار می‌شود حضور پیدا کند. بازیگر برنده اسکار «مظنونین همیشگی» (The Usual Suspects) پس از پیروزی در دادگاه بریتانیا مصمم است به هالیوود بازگردد و حیثت خود را احیا کند. او در ماه ژانویه مصاحبه عجیبی در نقش «فرانک آندروود»‌ از سریال «خانه پوشالی» برگزار و ادعا کرد که همه «هستی» نتفلیکس به خاطر اوست.


ثبت نظر

ارسال