ساخت انیمه Stranger Things Tokyo توسط نتفلیکس

ساخت انیمه Stranger Things Tokyo توسط نتفلیکس

نتفلیکس انیمه اسپین‌آف «موجودات عجیب» (Stranger Things) را در دست ساخت دارد.

شنبه 3 دی 1401 ساعت 13:27
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

از این پروژه با عنوان «موجودات عجیب توکیو» (Stranger Things Tokyo) جزئیات زیادی فاش نشده اما «واتس آن نتفلیکس» تولید آن را تأیید کرده است.

در خلاصه داستان انیمه آمده است: «برخوردی با [بُعد] «وارونه» (Upside Down) به یک ماجراجویی بزرگ برای برادران دوقلوی شیفته بازی‌های ویدیویی در دهه ۱۹۸۰ توکیو تبدیل می‌شود.»

انتظار می‌رود این سریال در شش اپیزود ساخته شود. «برادران دافر» نویسندگان «موجودات عجیب» پیش‌تر وعده داده بودند که اوایل سال ۲۰۲۲ اسپین‌آفی برای سریال اصلی عرضه خواهد شد.

دافرها به پادکست «هپی سد کانفیوزد» گفته بودند اسپین‌آف جدید «۱۰۰۰ درصد» نسبت به سریال اصلی تفاوت خواهد داشت و تنها «داستان‌سرایی قابل‌درک» آن به دنیای «موجودات عجیب» مرتبط است نه شخصیت‌های اصلی‌: «امیدواریم که فرد درست را برای دادن سکان هدایت به او پیدا کنیم تا بتوانیم به سراغ چیزهای جدید برویم.»

نتفلیکس دو بازی ویدیویی بر اساس «موجودات عجیب» (Stranger Things: Puzzle Tales) تولید کرده است. این پلتفرم استریم پس از موفقیت فصل اول «ویچر» (The Witcher) یک سریال انیمه پخش کرده بود. چندگانه‌های دیگر نتفلیکس از جمله «ارتش مردگان» (Army of the Dead) نیز به انیمه تبدیل شده‌اند.

فیلمبرداری فصل پنجم و پایانی «موجودات عجیب» تا بهار سال آینده ادامه خواهد داشت. دافرها پس از سریال اقتباس لایو-اکشن از «دفترچه مرگ» (Death Note) را برای نتفلیکس می‌سازند.

ثبت نظر

ارسال