"مردبازنده" مجوز گرفت .

"مردبازنده" مجوز گرفت .

در حالی روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری اعلام کرد که شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم «مرد بازنده» به تهیه‌کنندگی امیر بنان و محسن حجازی و کارگردانی محمدحسین مهدویان موافقت کرده است که پیش بینی می شود با دریافت پروانه نمایش، این فیلم جزو گزینه های قطعی اکران نوروزی باشد.

یکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت 12:48
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

این فیلم در جشنواره فجر نمایش داده شد و جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین‌پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی گروه بازیگران آن را تشکیل می‌دهند.

در حال حاضر از میان هفت فیلم نوروزی، «شادروان»، «قدغن»، «موقعیت مهدی» و «مرد بازنده» اخیرا مجوز نمایش گرفته‌اند ولی هنوز تکلیف «لامینور» و «علفزار» مشخص نیست و در خبرهای غیررسمی آمده که از فهرست اکران نوروزی حذف شده‌اند. در این باره امروز بیانیه‌ای هم از سوی کانون کارگردانان و انجمن تهیه‌کننده - کارگردان‌های سینما با درخواست اکران بی قید و شرط فیلم «لامینور» داریوش مهرجویی منتشر شد.

به هرحال باید منتظر ماند تا ظرف امروز و فردا گزینه های قطعی اکران نوروزی از سوی وزارت ارشاد تایید شود تا لیست قطعی فیلم‌ها برای اکران 18 اسفند ماه مشخص شود.

همچنین امروز اعلام شد که شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی هم با ساخت سه عنوان فیلم داستانی و دو عنوان فیلم مستند موافقت کرده است.

در جلسه‌های اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی، با ساخت داستانی‌های کوتاه «احیاء» به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی محمد کریمی، «دیدن یا شنیدن» به نویسندگی علی فرزانه‌پور و تهیه‌کنندگی و کارگردانی ناصر عسگرآبادی، «آخرین عاشقانه» به تهیه کنندگی امیر سمواتی، کارگردانی و نویسندگی اعظم جوانمردی، مستند کوتاه «داستان خط نستعلیق» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مهران حقیقی و مستند بلند «مونتسکیو دوم» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی پیمان مریخ بیات موافقت شد.

ثبت نظر

ارسال