«کارت‌پستال‌هایی از زمین» پروژۀ بعدی دارن آرنوفسکی

«کارت‌پستال‌هایی از زمین» پروژۀ بعدی دارن آرنوفسکی

کارگردان «نهنگ» آماده تولید فیلم بعدی خود است.

یکشنبه 27 آذر 1401 ساعت 13:46
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

«دارن آرونوفسکی» به زودی تولید فیلم جدیدی تحت عنوان «کارت‌پستال‌هایی از زمین» (Postcards From Earth) را آغاز می‌کند. اطلاعات درج شده در «پروداکشن ویکلی» نشان می‌دهد که تولید این پروژه از ۱۴ مارس در لس‌آنجلس شروع خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «یک تفحص نوآورانه و عمیق در سیاره زمین از نگاه دو انسان.»

آرونوفسکی نیویورکی به تازگی «نهنگ» (The Whale) با بازی «برندن فریزر» و «سیدی سینک» را اکران کرده و با نقدهای مختلفی مواجه شده است. «نهنگ» رکورددار پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۲ بر اساس میانگین فروش در هر سالن بوده و در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۷ درصد دریافت کرده است.

این فیلمساز ۵۳ ساله اخیراً برای تولید یک فیلم موزیکال و روی صحنه بردن اجرای موزیکال «قوی سیاه» (Black Swan) اظهار تمایل کرده بود: «خیلی دوست دارم و با افراد زیادی در موردش حرف زده‌ام. و به چند ایده نزدیک شده‌ام. خیلی دشوار است چون موسیقی موزیکال‌ها دیگر محبوب نیستند. پس باید چه کرد؟»

آرونوفسکی با «نهنگ» مانند «کشتی‌گیر» (The Wrestler) که «میکی رورک» را احیا کرد، فرزیر را دوباره به بازیگری برگرداند. او در جشنواره تورنتو گفته بود: «یافتن بازیگر درست در وقت درست، به حساب و کتاب ارتباطی ندارد. در مورد برندن به شکل نابی ارتباط میان دیدن او به عنوان یک انسان، ملاقات با او، و دریافت انرژی از او بود که اهمیت داشت. حس عمیقی در دلم داشتم.»

ثبت نظر

ارسال