ادامه مشکلات جانی دپ و امبر هرد

ادامه مشکلات جانی دپ و امبر هرد

«جانی دپ» شکایتی جدید و ۵۰ میلیون دلاری علیه «امبر هرد» همسر سابقش برای تهمت وافترا و آسیب زدن به حرفه هنری‌اش مطرح کرده است.

چهارشنبه 24 فروردین 1401 ساعت 10:19
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

با گزارش سایت هنرنامه امروز ، به نقل از سایت هالیوود ریپورتر «جانی دپ» بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی که پیش از این در پرونده‌ای در دادگاه لندن شکست خورده بود، اخیرا شکایتی علیه «امبر هرد» در دادگاه ویرجینیا طرح کرده و خواهان دریافت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده است. 

«امبر هرد» مدعی شده بود در طول مدت سه ساله ازدواج با «جانی دپ» مورد سو استفاده قرار می‌گرفته و حالا «جانی دپ» معتقد است این اتهامات ضربه بزرگی به حرفه او به عنوان یک بازیگر وارد کرده است و خواهان دریافت غرامت شده است. 

این شکایت جدید به نامه سرگشاده‌ای اشاره دارد که «امبر هرد» ۳۵ ساله در سال ۲۰۱۹ در واشنگتن پست منتشر کرد و در آن نوشت که او به یک شخصیت عمومی نماینده آزار خانگی تبدیل شده است. البته او در این نوشته نامی از دپ یا جزئیات آن ذکر نکرده است، اما همچنین گفته او تمام خشم زنان که از آن صحبت می‌کنند را تجربه کرده است.

«جانی دپ» پیش از این شکایتی نیز علیه روزنامه انگلیسی سان مطرح کرده بود که در مقاله‌ای او را فردی توصیف کرده بود که همسرش را کتک می‌زند و در نهایت قاضی حکم داد مطالب منتشر شده در این گزارش تا حد زیادی درست بوده است و در جریان دادگاه «امبر هرد» عنوان کرد در چندین نوبت در مواجهه با «دپ» امنیت جانی نداشته است. پس از شکست «جانی دپ» در این دادگاه اجازه برگزاری دادگاه تجدیدنظر نیز به او داده نشد. 

«جانی دپ» که یکی از ۱۰ بازیگر پردرآمد سینما محسوب می‌شود، پس از حواشی چند سال اخیر نقش خود را در سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» و «جانوران شگفت‌انگیز» از دست داده است و تمایل کمپانی هالیوودی برای همکاری با او کاهش یافته است. 

ثبت نظر

ارسال