اولین تصویر از لیدی گاگا و واکین فینیکس در فیلم جوکر

اولین تصویر از لیدی گاگا و واکین فینیکس در فیلم جوکر

اولین تصویر رسمی از «لیدی گاگا» و «واکین فینیکس» در «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie á Deux) رونمایی شد. فیلمبرداری این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «تاد فیلیپس» و بازی «واکین فینیکس» از دو ماه پیش آغاز شده است.

چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 10:12
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

پیش‌تر گزارش شده بود که «واکین فینیکس» برای بازی دوباره در نقش «آرتور فلک» یا «جوکر» بازخواهد گشت. «لیدی گاگا»، «کاترین کینر»، «برندن گلیسون»، و «زاسی بیتس» دیگر بازیگران این دنباله موزیکال خواهند بود.

 

«مارگو رابی» که در فیلم‌های دی‌سی نقش «هارلی کویین» را بازی کرده در مصاحبه با «ام‌تی‌وی» گفته بود که شک ندارد گاگا نمایش «بی‌نظیری» در دنباله «جوکر» خواهد داشت: «خیلی خوشحالم می‌کند چون از همان ابتدا گفته بودم که تمایل دارم «هارلی کویین» یکی از آن شخصیت‌هایی باشد که مانند «بتمن» یا «مکبث» از یک بازیگر بزرگ به بازیگر بزرگ دیگری داده شود.»

 

«ورایتی» گزارش داده است که «واکین فینیکس» بازیگر و «تاد فیلیپس» نویسنده و کارگردان دنباله هر دو ۲۰ میلیون دلار و «لیدی گاگا» ۱۰ میلیون دلار دریافت خواهند کرد و فیلمی می‌سازند که دربرگیرنده «سکانس‌های موزیکال پیچیده» است و بودجه‌ای ۱۵۰ میلیون دلاری به آن اختصاص داده شده.

 

«جوکر: جنون مشترک» در حال حاضر قرار است ۴ اکتبر ۲۰۲۴ اکران شود.

ثبت نظر

ارسال