تایید سریال انیمیشن Stranger Things توسط نتفلیکس

سایت سی نما

تایید سریال انیمیشن Stranger Things توسط نتفلیکس

سریال انیمیشن «موجودات عجیب» چراغ سبز گرفت.

سه شنبه 22 فروردین 1402 ساعت 11:30
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

نتفلیکس برای تولید سریال انیمیشن «موجودات عجیب» (Stranger Things) چراغ سبز نشان داد. این سریال با همکاری «اریک روبلز» و کمپانی «فلایینگ بارک پروداکشنز» تولید خواهد شد.

 

پخش سریال «موجودات عجیب» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی برادران دافر در سال ۲۰۱۶ آغاز شد و «واینونا رایدر»، «دیوید هاربر»، «فین ولفهارد»، «میلی بابی براون»، «گیتن ماتارازو»، «ناتالیا دایر»، «چارلی هیتون» و بسیاری دیگر را ستاره کرد. داستان سریال در مورد رویارویی ساکنین شهر هاکینز ایالت ایندیانا با موجودات و اتفاقات فراطبیعی است.

 

دافرها می‌گویند سریال انیمیشن به «کارتون‌های صبح‌های شنبه» شبیه است که با آن‌ها بزرگ شده‌اند: «فیلمنامه‌ها و آثار هنری بی‌نظیر شده‌اند و ما مشتاقیم که هرچه زودتر سریال را با شما به اشتراک بگذاریم! ماجراجویی ادامه دارد.»

 

ژوئیه سال گذشته گزارش شده بود که برادران دافر برای تولید چند پروژه مرتبط با دنیای «موجودات عجیب» با نتفلیکس به توافق رسیده‌اند. علاوه بر این، دافرها اقتباس لایو-اکشن از «دفترچه مرگ» (Death Note)، یک تئاتر در دنیای «موجودات عجیب» به تهیه‌کنندگی «سونیا فریدمن» و «استیون دالدری»، اسپین-آف لایو-اکشن «موجودات عجیب» بر اساس طرح اریجینال برادران دافر، و «طلسم» (The Talisman) «استیون کینگ» را تولید خواهند کرد.

 

فصل چهارم «موجودات عجیب» با ۱.۱۵ میلیارد بیننده در ۲۸ روز اول انتشار به پربیننده‌ترین عنوان انگلیسی زبان تاریخ نتفلیکس تبدیل شد و در ۹۱ کشور به فهرست ۱۰ عنوان پربیننده راه پیدا کرد.

 

برادران دافر اخیراً در مصاحبه با پادکست «هپی سد کانفیوز» فاش کرده‌اند که اسپین‌آف «موجودات عجیب» شخصیت «الون» با بازی «میلی بابی براون» یا «استیو» با بازی «جو کیری» را دنبال نخواهد کرد. «میلی بابی براون» نیز قرارداد ۱۰ میلیون دلاری برای این اسپین‌آف را تکذیب کرده است.

ثبت نظر

ارسال