خاطرات «شاهزاده هری» در صدر پرفروش‌ها

خاطرات «شاهزاده هری» در صدر پرفروش‌ها

کتاب خاطرات «شاهزاده هری» در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در بریتانیا قرار گرفت و گمان می‌رود که به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال نیز تبدیل شود.

سه شنبه 20 دی 1401 ساعت 11:22
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

به گزارش هنرنامه امروز و به نقل از گاردین، کتاب خاطرات شاهزاده هری با عنوان «Spare»، پیش از انتشار رسمی در روز سه‌شنبه، در رتبه نخست جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های شرکت «آمازون»‌ در بریتانیا قرار گرفت.

این کتاب نخستین کتاب خاطرات شاهزاده هری محسوب می‌شود و همواره انتظار می‌رفت با استقبال خوبی مواجه شود، اما انتشار زودتر از موعد بخش‌هایی از این کتاب از جمله دعوای فیزیکی هری و برادرش ویلیام و درخواست این دو برادر از پدرشان برای ازدواج نکردن با «کامیلا»‌، تقاضا برای خرید این کتاب را به طور چشمگیری افزایش داده است.

هری در گفت و گو با شبکه «آی‌تی‌وی‌» که روز یکشنبه روی آنتن رفت نیز از کتاب خاطراتش دفاع کرد.

این کتاب خاطرات شاهزاده هری از زمانی که تاریخ انتشار رسمی‌اش در سال گذشته میلادی اعلام شد، چندین‌بار در فهرست پرفروش‌های «آمازون»‌ قرار گرفت.

فروش این کتاب در مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای «واتراستونز»‌ نیز با استقبال مواجه شده است. مدیر بخش کتاب‌های غیرداستانی «واتراستونز» نیز اعلام کرد این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های پیش سفارش دهه اخیر «واتراستونز»‌ است.

آمار فروش هفته نخست انتشار این کتاب،‌ سه‌شنبه هفته آینده توسط وبسایت «نیلسن»‌ منتشر خواهد شد که آمار فروش کتاب در بریتانیا را ارزیابی می‌کند.

پیش‌تر اعلام شده بود که کتاب خاطرات «شاهزاده هری» به ۱۵ زبان مختلف از جمله، اسپانیایی، فرانسوی و چینی منتشر خواهد شد. نسخه انگلیسی زبان این کتاب نیز در بریتانیا، ایرلند، استرالیا، نیوزلند، هند، آفریقای جنوبی و کانادا در دسترس خواهد بود. نسخه صوتی این کتاب به روایت نویسنده آن نیز منتشر خواهد شد.

ثبت نظر

ارسال