خودکشی صدابردار فیلم "سرزمین آوارگان"

خودکشی صدابردار فیلم "سرزمین آوارگان"

مایکل ولف اسنایدر ، صدابردار فیلم سینمایی "Nomadland" در سن 35 سالگی درگذشت .

سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 19:19
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

به گزارش پایگاه فرهنگی و هنری هنرنامه امروز ، پس از مدت‌ها بی‌خبری از اسنایدر ، جسد او در تاریخ 1 مارس توسط پدرش در آپارتمان وی، در شهر نیویورک پیدا شد . روانپزشک او در 4 مارس طی پیامی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک این‌گونه نوشت : 

مایکل در روزی از هفتۀ گذشته درست به چنین اقدامی زد و پس از آنکه هیچ راه ارتباطی با وی وجود نداشت ، روز دوشنبه برای سر و گوشی آب دادن به منزل او رفتم ، او سال‌ها از افسردگی ماژور رنج می‌برد. برای اغلب بیماران ، این مریضی طی دوران زندگی دارای فراز و فرود است. . من مطمئن هستم که برای مایکل دشوار بود که بیشتر سال گذشته را در این دوران کرونا تنها در آپارتمان کوچک خود در کوئینز سپری نمود. علی رغم این ، همه ما اعتقاد داشتیم که او خوب کار می‌کند و فکر می کنم در بیشتر سالهای گذشته چنین بود. از آنجایی که توانسته بود برای کار در چندین پروژه مختلف سینمایی بازگردد ، به ویژه شاد و نشاط آور به نظر می رسید. او مطمئناً از همه افتخارات Nomadland بسیار هیجان زده بود و داستانهای خوشحال کننده زیادی درباره کار خود در این فیلم و افراد شگفت انگیزی که با آنها وقت گذراند را برای ما تعریف کرد. "

اسنایدر در فیلم سینمایی «سرزمین آوارگان» با کلویی ژائو همکاری کرده بود که  یکشنبه گذشته جایزه بهترین فیلم و کارگردانی گلدن گلوب را دریافت کرد و تاریخ ساز شد. اسنایدر پیش از این هم در فیلم سینمایی «سوارکار» محصول سال ۲۰۱۷ نیز همکاری کرده بود.

 

ثبت نظر

ارسال