دنیل کریگ در فیلم Queer

دنیل کریگ در فیلم Queer

کریگ در فیلم «کوییر» با «لوکا گوادانینو» همکاری می‌کند.

شنبه 19 آذر 1401 ساعت 11:14
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

«دنیل کریگ» به اقتباس سینمایی از رمان «کوییر» (Queer) «ویلیام اس. باروز» به کارگردانی «لوکا گوادانینو» ملحق شد. کارگردان «من را به نام خودت صدا بزن»  به دنبال سرمایه‌گذار برای این پروژه است.

داستان «کوییر» در مورد مردی به نام لی است که در میان دانشجویان آمریکایی مکزیکو سیتی و صاحبان بارها زندگی می‌کند و با مرد جوانی به نام آلرتون آشنا می‌شود که به تازگی خدمت در نیروی دریایی ایالات متحده را به پایان برده است. باروز رمان کوتاه «کوییر» را در خلال سال‌های ۱۹۵۱ تا ۱۹۵۳ نوشت و در سال ۱۹۸۵ منتشر کرد.

گوادانینو به تازگی فیلم «استخوان و همه‌چیز» (Bones and All) با بازی «تیموتی شالامی» را اکران کرده و به فروش ۱۱ میلیون دلیاری در سراسر دنیا رسیده است. این فیلم کانیبالیستی اولین بار در جشنواره ونیز اکران شد و جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن جوان برای «تیلور راسل» را دریافت کرد.

این فیلمساز که مانند «استیون اسپیلبرگ» چند پروژه را همزمان پیش می‌برد، به فیلم بیوگرافی «آدری هپبورن» با بازی «رونی مارا» نیز ملحق شده است اما اپل هنوز برای این پروژه نویسنده استخدام نکرده است.

کریگ به زودی در «گلس آنین» (Glass Onion) دیده شده که در هفته اول اکران ۱۵ میلیون دلار فروخته است. این دنباله برای فیلم «چاقوکشی» (Knives Out) تنها یک هفته روی پرده می‌ماند و سپس از نتفلیکس پخش خواهد شد. کریگ با فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) که پاییز سال گذشته اکران شد فروش جهانی ۷۷۴ میلیون دلاری را تجربه کرد.

منبع : سایت سی‌نما

ثبت نظر

ارسال