ریدلی اسکات به دنبال ساخت دنبالۀ گلادیاتور

سایت سی نما

ریدلی اسکات به دنبال ساخت دنبالۀ گلادیاتور

«ریدلی اسکات» در ادامه ساخت دنباله «گلادیاتور» ، «پل مسکال» ستاره سریال «آدم‌های عادی» (Normal People) و فیلم «افترسان» (Aftersun) را انتخاب نمود .

شنبه 17 دی 1401 ساعت 12:5
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

بنا به گزارش «ددلاین» گزارش داده است که «جانتی ییتس» طراح لباس و «آرتور مکس» طراح صحنه قسمت اول در تولید این دنباله مشارکت خواهند کرد. آن فیلم برنده اسکار محصول مشترک یونیورسال و دریم‌ورکس بود اما دریم‌ورکس مشارکتی در قسمت دوم نخواهد داشت.

 

«گلادیاتور» در تاریخ ۵ می سال ۲۰۰۰ روی پرده رفت و در سراسر دنیا بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فروخت و ۱۱ نامزدی اسکار را دریافت کرد. در مراسم اسکار آن سال «گلادیاتور» برنده جایزه بهترین فیلم سال و بهترین بازیگری برای کرو و نقش «ماکسیموس» شد.

 

فیلمنامه دنباله در ماه نوامبر به پایان رسیده و اسکات از آن زمان با بازیگران مختلفی ملاقات کرده اما مسکال به روشنی گزینه اول کارگردان بوده است.

 

داستان «گلادیاتور»‌ اول ۱۸۰ سال پس از میلاد مسیح روی می‌داد اما دنباله فیلم بر روی «لوسیوس» فرزند پسر «لوسیلا» با بازی «کانی نیلسن» در قسمت اول فیلم تمرکز خواهد کرد. لوسیوس خواهرزاده «کومودوس» با بازی «واکین فینیکس» رهبر امپراطوری روم بود که توسط «ماکسیموس» با بازی «راسل کرو» در قسمت اول به قتل رسید.

 

کرو پیش‌تر به «ای!» گفته بود: «اینکه فیلمی در کارنامه‌ات باشد که پس از ۲۰ سال، صرف نظر از روز هفته جایی در دنیا هنوز در ساعات پربیننده در حال پخش است… شگفت‌انگیز است. ما قطعاً وقتی فیلم را می‌ساختیم انتظار نداشتیم که میراثی از آن به جا بماند. در واقع، وقتی فیلم را می‌ساختیم، شرایط پرهرج‌ومرجی وجود داشت.»

 

اسکات اخیراً فیلمبرداری «ناپلئون» (Napoleon) با بازی «واکین فینیکس» را به پایان رسانده و به نظر می‌رسد که پس از این پروژه مایل است «گلادیاتور ۲» را بسازد.

 

«هالیوود ریپورتر» می‌نویسد «آستین باتلر»، «تیموتی شالامی»، «مایلز تلر» و «ریچارد مدن» همگی از گزینه‌های اسکات برای «گلادیاتور ۲» بوده‌اند.

ثبت نظر

ارسال