ساخت قسمت دوم سریال The Last of Us

ساخت قسمت دوم سریال The Last of Us

تولید فصل دوم «آخرین بازماندگان ما» پس از پخش دو اپیزود توسط شبکۀ HBO تأیید شد.

جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 11:4
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

شبکه اچ‌بی‌او تولید فصل دوم سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) را پس از پخش دو اپیزود تأیید کرد. اپیزود اول این سریال آخرالزمانی در روز اول انتشار ۴.۷ میلیون بیننده داشت و پس از «خاندان اژدها» (House of the Dragon) دومین افتتاحیه پربیننده شبکه دهه لقب گرفت.


قسمت دوم «آخرین بازماندگان ما» نیز با رشدی تاریخی مواجه بود و با رشد ۲۲ درصدی به ۵.۷ میلیون رسید که در تاریخ شبکه سابقه نداشت. فصل اول سریال در قالب ۹ اپیزود ساخته شده و قسمت پایانی آن ۱۲ مارس پخش خواهد شد.


«آخرین بازماندگان ما» یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که توسط «ناتی داگ» توسعه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۳ از طریق پلی‌استیشن منتشر شد. سریال داستانی در ۲۰ سال پس از نابودی تمدن امروز روایت می‌کند. «جوئل» با بازی «پدرو پاسکال» یک بازمانده است که برای قاچاق یک دختر ۱۴ ساله به نام «الی» با بازی «بلا رمزی» به خارج از منطقه قرنطینه‌شده استخدام می‌شود. این وظیفه به ظاهر ناچیز به زودی تبدیل به یک سفر بی‌رحمانه و غم‌انگیز می‌شود و این دو باید در سراسر ایالات متحده برای بقا تلاش کنند.


«نیک آفرمن» در نقش بیل، «نیکو پارکر» در نقش سارا، «استورم رید» در نقش رایلی، «لامار جانسون» در نقش هنری، «ماری بارلت» در نقش فرانک، «آنا تورو» ستاره سریال «فرینج»، «گابریل لونا»، «جفری پیرس» و «مرل دندریج» دیگر بازیگران سریال در فصل اول خواهند بود.

ثبت نظر

ارسال