سریال «آمستردام» به مشکل خورد

سریال «آمستردام» به مشکل خورد

پخش نشدن قسمت دوازدهم سریال «آمستردام» که مقارن با پایان فصل اول سریال عنوان شده است، به دلیل عدم انجام تعهدات پلتفرم و اختلاف حادث‌شده با گروه تهیه و تولید سریال، پخش سریال را همچنان با مشکل روبرو کرده است.

سه شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 20:1
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

به گزارش هنرنامه امروز ،‌تعویق در انتشار قسمت آخر از «آمستردام»، با گمانه‌هایی مبنی بر توقف پخش این سریال از سوی ساترا مواجه شده بود؛ اما به گفته‌ی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا مجوز پخش قسمت آخر این سریال مدت‌هاست که صادر شده و دلیل پخش نشدن قسمت آخر ایجاد مانع از سوی ساترا نبوده است.

پخش قسمت پایانی سریال آمستردام «آمستردام» همچنان به دلیل اختلاف پلتفرم و سازندگان سریال با مشکل پخش مواجه شده است.

با تازگی طی این اختلاف روابط عمومی سریال اطلاعیه ای را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

"عدم پخش قسمت دوازدهم سریال آمستردام که مقارن با پایان فصل اول سریال نیز می باشد به دلیل عدم انجام تعهدات پلتفرم و اختلاف حادث با گروه تهیه و تولید سریال می باشد.

لازم به ذکر است قسمت دوازدهم سریال در تاریخ ١٤٠٢/٠٥/٢٥ نیز تحویل پلتفرم شده ولیکن از پخش آن امتناع ورزیده اند.

تلاش ما تا امروز همواره بر رفع مشکلات و همکاری با پلتفرم تماشاخونه بوده است اما گویا مدیران این شرکت در تلاش برای ایجاد مشکلات بیشتر برای سریال آمستردام هستند که این موضوع از طریق مرجع داوری خانه سینما در حال رسیدگی است.

خواسته ما و مردم برای احقای حق و صدور رای عادلانه برای جلوگیری از تضعیف حقوق مخاطبان و کلیه عوامل سریال می باشد. "

داستان سریال بر اساس رقابت چند گروه مافیایی پیش می‌رود که هرکدام در تلاش برای شکست رقیب هستند. در این میان اتفاقات دیگری نیز رخ می‌دهد؛ مثل عشق‌های شکست‌خورده و … .

ثبت نظر

ارسال