فهرست اولیه دی‌سی از بازیگران سوپرمن

فهرست اولیه دی‌سی از بازیگران سوپرمن

دی‌سی در جست‌وجوی سوپرمن و لوییس جدید است.

یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 ساعت 10:19
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

جست‌وجو برای یافتن بازیگران فیلم «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) در دی‌سی همچنان ادامه دارد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «جیمز گان» فصل تازه‌ای برای استودیوی دی‌سی آغاز می‌کند. گان و همکارش «پیتر سفران» به عنوان مدیران استودیوی دی‌سی این روزها فهرست‌هایی تهیه کرده‌اند از بازیگرانی احتمالی نقش‌های محبوب «کلارک کنت» یا سوپرمن، «لوییس لین» و «لکس لوتور».

 

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که «دیوید کورنسوت» بازیگر فیلم «پرل» (Pearl) یکی از گزینه‌های دی‌سی برای نقش سوپرمن است و به مرحله تست بازیگری که اوایل ماه ژوئن برگزار خواهد شد رسیده است.

 

«جیکوب الوردی» که با سریال «سرخوشی» (Euphoria) اچ‌بی‌او به شهرت رسید، یکی از گزینه‌های دیگر استودیو برای این نقش بوده اما به نوشته «هالیوود ریپورتر» او هیچ‌گاه وارد رقابت نشده است. «تام بریتنی» و «اندرو ریچاردسون» بازیگران بریتانیایی دیگری بوده‌اند که دی‌سی برای انتخاب آن‌ها تمایل نشان داده است.

 

در مورد نقش «لوییس لین» گزارشگر «دیلی پلنت»، دی‌سی گزینه‌هایی چون «اما مکی» بازیگر سریال «آموزش جنسی» (Sex Education) که در فیلم «باربی» (Barbie) نیز دیده خواهد شد؛ «ریچل برازناهان» بازیگر برنده امی «خانم میزل شگفت‌انگیز» (The Marvelous Mrs. Maisel)؛ «فیبی داینور» بازیگر سریال «بریجرتون» (Bridgerton) و «سامارا ویوینگ» بازیگر فیلم «آماده باشی یا نه» (Ready or Not) را دارد.

 

«هالیوود ریپورتر» می‌نویسد برازناهام تست بازیگری بسیار خوبی داشته اما سی و دو ساله بودن او ممکن است مانع ورودش به دنیای دی‌سی شود چرا که گان به دنبال بازیگری برای یک نقش ۲۰ و چند ساله است.

 

بعضی از منابع این اسامی را فقط «یک فهرست چت‌رومی» می‌دانند و می‌گویند بسیاری از آن‌ها هنوز تست بازیگری نداده‌اند. برادران وارنر تاکنون واکنشی به این گزارش نشان نداده اما منبع دیگری می‌گوید استودیو با تصمیم‌گیری فاصله خیلی زیادی دارد.

 

«نیکلاس هولت» که اخیراً «رنفیلد» (Renfield) را در سالن‌های سینما داشته نسبت به دیگران به شخصیت شرور و نابغه لوتور نزدیک‌تر است. نام هولت چند هفته‌ای است که به پروژه «سوپرمن: میراث» پیوند خورده و برخی گمانه‌زنی کرده‌اند او ممکن است سوپرمن بعدی باشد. هولت به تازگی فاش کرده است که یکی از گزینه‌های بازی در نقش بتمن برای فیلم «مت ریوز» بوده اما در مقابل «رابرت پتینسون» شکست خورده است. یکی از منابع می‌گوید استودیو پس از فیلم «جاده خشم» (Fury Road) «جرج میلر» به همکاری با او به‌شدت علاقه دارد.

 

گان پیش‌تر در مورد شخصیت سوپرمن گفته بود: «کاملاً با سوپرمن درک می‌کنم چون او تمام آن چیزهایی است که من هستم. او یک غیرخودی  است که خودش را یک بیگانه می‌پندارد، اما از طرفی یک خودی غایی است، او سوپرمن لعنتی است. و من تا حدودی چنین احساسی دارم.»

ثبت نظر

ارسال