ملاقات کارگردان بت من با مدیران دی‌سی

ملاقات کارگردان بت من با مدیران دی‌سی

«مت ریوز» با مدیران استودیوی دی‌سی ملاقات خواهد کرد.

دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 11:33
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

کارگردان «بتمن» (The Batman) در مصاحبه با «کلایدر» تأیید کرده است که با «جیمز گان» و «پیتر سفران» مدیران استودیوی دی‌سی ملاقات خواهد کرد تا پیرامون خلق «بت‌ورس» (BatVerse) در سال‌های آینده مذاکره کند. هدف آن‌ها این است که اطمینان حاصل شود «دی‌سی یونیورس» یا «دنیای دی‌سی» جدید با مدیریت گان و سفران تداخلی با «بت‌ورس» نداشته باشد. ریوز می‌گوید: «می‌خواهیم از یکدیگر حمایت کنیم.»

 

«بت‌ورس» ریوز سال گذشته با «بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» آغاز شد. آن فیلم تحسین منتقدین زیادی را برانگیخت و ۷۷۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. دنیای این فیلم با سریال اسپین‌آف «پنگوئن» (The Penguin) با بازی «کالین فارل» و دنباله «بتمن ۲» گسترش پیدا خواهد کرد.

 

گان و سفران همچنان در حال برنامه‌ریزی برای دنیای سینمایی دی‌سی در دست کم ۱۰ سال آینده‌اند. انتظار می‌رود این دو تا پایان ژانویه جزئیات دقیق‌تری از این برنامه‌ها را فاش کنند. تاکنون تأیید شده است که گان «بلک آدام ۲» (Black Adam 2) و «زن شگفت‌انگیز ۳» (Wonder Woman 3) را تولید نخواهد کرد و به جای تولید «مرد پولادین ۲» (Man of Steel) با همکاری «هنری کویل»، فیلمی با تمرکز بر یک «سوپرمن» جوان‌تر می‌سازد.

 

ریوز به «کلایدر» گان و سفران در حمایت از «بت‌ورس» عالی عمل کرده‌اند: «ما در واقع قرار است تا چند هفته آینده ملاقات کنیم چون می‌خواهند با من در مورد برنامه جامع حرف بزنند، و بعد می‌خواهند برنامه‌های ما برای «بت‌ورس» را بدانند. جمع می‌شویم تا در مورد همه این مسائل حرف بزنیم.»

 

ریوز ادامه می‌دهد: «ببینید، برای شنیدن برنامه‌های آن‌ها هیجان‌زده‌ام. موضوع «بت‌ورس»، همان‌گونه که جیمز و پیتر گفته‌اند، دنیای مستقل خودش را دارد که به ما اجازه می‌دهند بسازیم.» او اضافه می‌کند: «نمی‌خواهیم ناخواسته وارد دنیای یکدیگر شویم. می‌خواهیم از یکدیگر حمایت کنیم. خیلی هیجان‌زده‌ام.»

 

ریوز در بخش دیگری از مصاحبه با «کلایدر» می‌گوید نگارش فیلمنامه «بتمن ۲» آغاز شده اما در ابتدا نام نویسنده را فاش نمی‌کند: «به این سؤال پاسخ نمی‌دهم اما بر روی یک فیلم کار می‌کنیم. به این شکل جواب می‌دهم.» او سرانجام می‌گوید: «من و همکارم سخت مشغول نوشتن آن هستیم، من و متسون [تاملین] در حال نوشتن آن هستیم، و فیلمنامه‌ای بسیار هیجان‌انگیز است، از آنچه می‌نویسیم هیجان‌زده‌ایم.»

ثبت نظر

ارسال