نمایش " سگ سورتمه " ادامه دارد.

نمایش " سگ سورتمه " ادامه دارد.

کارگردان نمایش «سگ سورتمه» می‌گوید که این نمایش از فردا، دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه روند اجراهای خود را با همان کیفیت سابق از سر می‌گیرد.

یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 ساعت 12:29
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

هفته گذشته مطالبی درباره پلمب سالن سپند که نمایش «سگ سورتمه» در آن اجرا می‌شود، مطرح شد و اجرای این نمایش چند روزی هم متوقف شد اما حالا کارگردان این نمایش تاکید می‌کند که این اثر نمایشی همچون دیگر نمایش‌های روی صحنه از فردا به اجرای خود ادامه می‌دهد.

او در گفتگو با ایسنا هم خبر می‌دهد که این نمایش به اجراهای خود ادامه می‌دهد و هم تاکید می‌کند که سالن سپند پلمب نشده و درباره وضعیت این سالن می‌گوید: پردیس سپند پلمپ نبوده و نیست و کاملا مجاز به ادامه روند کاری خود است . وجود دیوارک‌های سیمانی جلوی ورودی مجموعه که بر کسی پوشیده نیست،  فقط مربوط به سالن سپند نیست و مشکلی است که مدت‌هاست شهرداری با تمامی املاک آن قسمت از خیابان سپند دارد ، مدیریت سالن در حال پیگیری و رفع موانع موجود است و در این شرایط همراه گروه‌های اجرایی است و با آنان نهایت همکاری را دارد . 

او همچنین تصریح می‌کند: در چند روزی که اجرای نمایش ما تعطیل شده بود، شایعاتی درباره توقیف آن مطرح شد که کاملا آنها را رد می‌کنم. ضمن اینکه هیچ تخلفی هم از سوی سالن صورت نگرفته است و شکایتی از سوی ارگان یا شخصی مطرح نشده است.

نصراللهی با بیان اینکه وجود دیوارک‌های سیمانی مانع ورود و خروج مخاطبین و مراجعین به مجموعه نیست و تردد آزاد است، ادامه می‌دهد: مشکل از تئاتر سپند نیست و تمامی ملک‌های آن قسمت اختلاف‌نظرهایی با شهرداری دارند. تمام جریان و اتفاقاتی که رخ داد همین‌ها بود که انشالا بزودی کاملا رفع می‌شوند.

این کارگردان خطاب به تماشاگران تئاتر اضافه می‌کند: پس لطفا دیگر به هیچ شایعه و دروغی توجه نکنید . هرچند در این بین شیطنت‌هایی هم اتفاق افتاد ولی به لطف خداوند، « سگ سورتمه » زنده است  و پشت آن دیوارک‌های سیمانی، قوی و شکست‌ناپذیر به حیات خود ادامه می‌دهد و ما چشم انتظارتان هستیم. 

نصراللهی در عین حال می‌گوید: قطعا این تعطیلی‌ها به ضرر گروه و اجرا تمام شد و مسیر سختی در پیش‌رو داریم  تا دوباره  اجرا به روند صعودی خود بازگردد اما با ایمان راسخ و تلاش بیشتر  من و گروهم، خستگی‌ناپذیر  پیش خواهیم رفت و  دل‌مان روشن است که  مخاطبان و هنر دوستان، ما را تنها نخواهند گذاشت،

او با دعوت از تماشگران برای دیدن این نمایش که در طول اجراهای خود با استقبال رو به رو شده است، ادامه می‌دهد : نَفَسِ  تئاتر  به دَمِ  تماشاگرش وابسته است. دَمِ تماشاگر نباشد، تئاتر  معنایی ندارد، یخ می‌زند ،  دم‌تان گرم باد  که  گرما بخشِ حال و  جانِ ما خواهد بود در این ایام  ویژه و خاص و بسیار سخت برای همه‌ی گروه اجرایی.

  نمایش «سگ سورتمه» از فردا شب، پنجم اردیبهشت ماه به اجرای خود در سالن سپند ادامه می‌دهد.

ثبت نظر

ارسال