نویسنده سریال «آخرین بازماندگان ما» و خلق بیش از ۳ هزار نما با جلوه‌های ویژه

سایت سی نما

نویسنده سریال «آخرین بازماندگان ما» و خلق بیش از ۳ هزار نما با جلوه‌های ویژه

«کریگ میزین» می‌گوید امیدوار است سریال «آخرین بازماندگان ما» پس از فصل دوم «مدتی» ادامه پیدا کند.

جمعه 28 بهمن 1401 ساعت 11:5
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

«کریگ میزین» یکی از پدیدآورندگان، تهیه‌کنندگان اجرایی و کارگردان و نویسنده سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last Of Us) در مصاحبه با «ان‌ای‌بی» می‌گوید برنامه سازندگان این است که بیش از یک فصل دیگر تولید شود:‌ «باید مدتی در این حوالی باشیم.»

 

میزین جزئیاتی در مورد فصل دوم سریال پسا-آخرالزمانی اچ‌بی‌او فاش نمی‌کند جز اینکه فیلمنامه‌ها هنوز به پایان نرسیده‌اند و لوکیشن فیلمبرداری بریتیش کلمبیا خواهد بود. این نویسنده در عوض به همراه چهار عضو کلیدی دیگر از گروه تولید از جنبه‌های فنی سریال مشخصاً جلوه‌های بصری، فیلمبرداری، تدوین و صدا می‌گویند.

 

میزین به یاد می‌آورد که با دیدن قسمت دوم سریال این پرسش در ذهن او ایجاد شده که آیا «کلیکرها» واقعی‌اند یا جلوه‌های ویژه: «پاسخ این است که بله واقعی‌اند.»

 

در فصل اول بیش از ۳ هزار نمای جلوه‌های ویژه با فناوری موشن-کپچر به واسطه کمپانی وتا دیجیتال خلق شده است. اما «الکس وانگ» سرپرستس جلوه‌های ویژه سریال می‌گوید سازندگان کوشیده‌اند بیش از حد روی خلق نماهای دیجیتال تکیه نکنند: «اولین پرسشی که مطرح می‌کنیم این نیست که جلوه‌های ویژه چه می‌تواند بکند، بلکه این است که چه چیزی را به شکل عمل می‌توان به تصویر کشید؟ بحث از اینجا شروع می‌شود. معنایش همکاری تنگاتنگ میان گروه جلوه‌های بصری، دپارتمان هنر، اعضای مصنوعی بدن، بدلکاری است.»

 

پخش فصل اول این سریال با رکوردشکنی همراه بود و یکشنبه، ‌۱۲ مارس با اپیزودی که «علی عباسی» کارگردانی کرده بود به پایان رسید. «بلا رمزی» بازیگر نقش الی در سریال «آخرین بازماندگان ما» می‌گوید فصل دوم اواخر سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

ثبت نظر

ارسال