هشدار هژیر آزاد در مورد تئاتر شهر

هشدار هژیر آزاد در مورد تئاتر شهر

کاظم هژیر آزاد، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون معتقد است بهسازی و حفاظت از حریم مجموعه تئاترشهر حفاظت از فرهنگ و هنر ایران‌زمین است.

سه شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 11:12
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

به گزارش هنرنامه امروزبه نقل از گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، کاظم هژیرآزاد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به وضعیت بحرانی حریم تئاتر شهر طی ماه‌های اخیر توضیح داد: تئاترشهر متعلق به همه ملت ایران است، پس اگر قائل به احترام ملت هستیم، باید اطراف اینجا را ایمن کنیم. ما باید حریم تئاتر شهر را حفظ کنیم. همه ما رفتنی هستیم اما این ساختمان ماندنی است. پس هرچقدر برای حفظ این مجموعه ارزشمند تلاش کنیم، به فرهنگ و هنر خودمان کمک کرده‌ایم.

او افزود: هرچقدر حریم تئاترشهر کثیف باشد و عناصر زشت و نابهنجار در اطراف این مجموعه وجود داشته باشد، اتفاق تلخی است که به همه ما مربوط می‌شود. بنابراین همه باید تلاش کنیم تا حریم این مجموعه را از زشتی‌ها پاک کنیم. در حال حاضر مسئولیت با هر مجموعه و نهادی هست باید در این زمینه کوشش کند تا اینجا عاری از هرگونه زشتی و آلودگی شود. تئاترشهر یک بنای ملی است که وقتی یک خارجی از اینجا عبور کند باید متوجه باشد که اینجا تئاترشهر ماست. اینجا معماری بسیار زیبایی دارد که متاسفانه طی این سال‌ها محلی برای بزهکاری شده است.
هژیرآزاد اضافه کرد: ما باید از تمام قوت استفاده کرده و تلاش داشته باشیم که حریم اماکن مهمی چون مجموعه تئاترشهر از آلودگی‌های بصری و محیطی  در امان باشد. به اعتقاد من مجموعه تئاتر شهر مانند پرچم ملی و  پرچم فرهنگی ماست که باید حفظش کنیم.
 طی روزهای اخیر تعدادی از هنرمندان شاخص عرصه تئاتر ضمن انتقاد از وضعیت فعلی حریم مجموعه تئاترشهر خواستار رسیدگی فوری مدیران و نهادهای مختلف در این زمینه شده‌اند.

ثبت نظر

ارسال