دنیای مارول ، با "بیوۀ سیاه" می‌آید.

دنیای مارول ، با "بیوۀ سیاه" می‌آید.

«دنیای سینمایی مارول» نخستین فیلم رزمی خود را با نام "بیوۀ سیاه" خواهد ساخت .

سه شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 13:1
گروه خبری سایت هنرنامه امروز

در سال ۲۰۲۱ استودیوی مارول چند عنوان ابرقهرمانی از جمله «بیوه سیاه» (Black Widow)، «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) و «جاودانان» (Eternals) را عرضه خواهد نمود. دیزنی و مارول دقایقی پیش از تریلر «شانگ-چی» که اولین فیلم اقتباس‌شده از کتاب‌های مصور با شخصیت ابرقهرمان آسیایی تبار است را رونمایی کرده است.

«شانگ-چی و افسانه ده حلقه» به کارگردانی «دستین دنیل کرتون» ساخته شده که فیلم مستقل «دوره کوتاه ۱۲» (Short Term 12) را در کارنامه دارد. کرتون اخیراً درام حقوقی «بخشش عادلانه» (Just Mercy) با بازی «مایکل بی. جوردن» را کارگردانی کرده است.

«سیمو لیو» بازیگر نقش اول فیلم در فیسبوک از تجربه‌ی بازی در اولین فیلم مارول با نقش اصلی آسیایی تبار گفته است: «خطاب به کسانی که از ماه به دلیل رنگ پوستمان بیزار بودند، یا کاری کردند که به همین علت تحقیر شویم؛ دیگر کافی است. این فیلم ماست، و از این پس برای هالیوود ناممکن است که به ما بی‌توجهی کند.»

شخصیت «شانگ-چی» در دهه‌ی ۱۹۷۰ توسط مارول خلق شد. در کتاب‌های کامیک، او فرزند یک گلوبالیست چینی است که بدون تماس با دنیای بیرون رشد و آموزش دیده. هنرهای رزمی و مهارت‌های بدیع آموخته و در نهایت به دنیای بیرون راه پیدا می‌کند تا اهداف پدرش را محقق کند، اما با این حقیقت مواجه می‌شود که پدرش آن شخص نوع‌دوستی که ادعا می‌کند نیست. «آکوافینا»، «تونی لیونگ»، «میشل یو»، و «رانی چی‌ینگ» دیگر بازیگران «شانگ-چی» خواهند بود.

دیزنی فیلم «شانگ-چی» و افسانه ده حلقه» را ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد کرد.

 

ثبت نظر

ارسال